Tuesday 9 October 2012

Oktober dalang lagi :-)


Oktober datang lagi . Semakin genap usia aku ke 19tahun . Tak terlalu gembira dgn usia yang makin hampir , kerana semakin meningkat usia seseorang manusia itu , semakin dekad lha diri dengan kematian.

Nak kate bulan oktober ni bawa tuah itu aku tak nmpak bayang lagilha . Yang aku tahu bulan oktober utk tahun ini bulan paling pressure sedikit buat aku dari bulan2 yg lain .Diri semakin dekaf dengan assigment , quiz , test and yang paling terdekad ni speaking test MUET ..erghh yg paling best tarikh speaking test aku jtuh pada tarikh birthday aku , tu acono tu luck ke tak tu ???

Menjadi 1 kelegaan bila aku dh hntar design AI aku yg aku dgn kawan2 aku buat berhari2 tu..ni lha hasilnya , boleh lha dari aku tak buat lgsung..huhu

ni slh satu aku design , oke tu aku buat makan hari aku fikir

2 minggu lepas aku baru balik dari kem anak angkat , dah sah aku dpt mak angkat baru , dan kawan2 baru :-) , program dijlankan di Perkampungan Felda Medoi Segamat.

wakil pms :-)

kawan2 dari Poli PIS.

ni mak angkat dan adik beradik agkt kite :-)

Lepas aku blik dr kem bertalu2 keje ade , test , quiz , asgmt yg berlambak . Markah PB aku tok Dekstop Publishing Alhamdulilah memuaskan , tapi utk network , bencei gile aku tguk ngam2 je aku dapat..tp xpe ade 50% lg aku kena skor..

Genap sebulan aku tak balik Kuala Lumpur , honestly aku rindu keluarga . Tak sbr 23hb ni nk balik..Rindu dah ni :-) , owhh harini hari pertama adik aku amik PMR , hrp2 die blh buatlh utk hri berikutnye ..amin...

Okelah sampai sini saje , aku ade byk keje , kalo mood aku dtg aku update lg .. Assalamualaikum  :-)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...