Saturday 26 November 2011

Aku Pengembara Sementara

Assalammualaikum frends . How r u today , tq sbb sudi ruangan luahan myra , haha . If xsudi sile la delete page ni , anda blh bkak page len , just myra nak kongsi ape yg aku lakukan hari ni

Bkan nk jadikan blog ni sbb diari , tp hari ni ak nk cerite bkn rutin harian aku , padahal aku target lpas blik kL aku nk wat story kat blog tentang yg berlaku spnjg pjalanan ni , btw , i hope slruh ahli kluarga ltakkn picture cpt skit dlm fb , nk upload then semu ley bce .

OK , disebabkan kegedikan myfrends Luna , nk taw sgt ap jd , so aku citer skit jer tntg aku jer lha , tntg family uh kne tggu lha syg , sbb page pntig , 1 family nk tguk ...

pade 26 hb
-mjlis pkahwinan kt rmh pgntin lelaki , huhu , aku puas glew mkanan yg dihidgkn olh phk pgntin lelaki , sbb jrg aku jmpe org kL wt cm ni , adat kL wt nasi briyani , tp kt klntan , nasi berlauk , lksa , mee hun sup , mee kari , laksam ...pergh ..asal aku mkn laksa jer kot , tp tguk abg nuar mkn nasi , ak dh xdpt thn .. 4th round aku mkn hari ni ..


ni la muke pgantin baru kite..so sweet lha..
(my kazen kak su)
SELAMAT PENGANTIN BARU

then lpas acare mamam hbs , sluruh ahli kluarga Hafsah musa bergrak a.k.a Konvoi g trenganu , Ya Allah nk pth tulang aku dlm krete uh..aku agk pnat , sbb ari slase n rabu aku ulg alik dr kL ke poli ku kT muadzam Pahang , then khmis g klntan ,11 jam dlm kreta .. pnat der...smp kt trenganu , kami skeluarga sgah kt rumah abg fauzi..then lpas uh kami sgah di Homestay .. kamimginap di Trisya Homestay :)

Agk bosan , pak sue aku mgajak kami skeluarga n kluarganye pg bersiar di Terennganu , jujur ni bkn kali ptame aku ke Terengganu , da 2 3 kali , tp aku pg trenganu sblh pantai , so xlalu bandar ni..then td 1st time aku g bandar , pergh jakun kowt!!! aku hapy glew...thnx pak sue...

then sbb perut kami da nyanyi , paksue bwk kami g karnival yg berdekatan dgn pantai , agk glap , then aku xnmpak sgt lha keindahan pntai uh , jd plg best pak sue bwk kt tmpat karnival uh , ade lak uptown ..huhuhu..rambang mate aku , jadi ak n adex aku x lpaskn pluang utk SHOPPING!! i like it

sory r , ak memg suke post kot ..so ni lha kt karnival uh


amacam ctik x kasut uh ? tp hrge RM50 , bter aku g Vincci..

so , aku just bli myak wangi jer..haha save bajet kan , sbb dh pnat round , ak n adex aku g mamam dkt parent aku n family pak sue kt gerai yg trletak kt festival uh..

tadi time on the way g karnival , kami terlalu kat PULAU WARISAN , mmg mak sue n mak ku nk sgt g sane . mmg kitowg g lha , kt sane cam ICT kt shah alam . so kitowg amek lha pic2..huhu ..time ni lha dpt mgeratkan hbgn silaturahim sekeluarga..


amacam oke x ?
haha

lpas uh kami blik ke homestay semule , even pnat pun hari ni , tp aku gmbira sbb dpt mengembara dgn percume ..haha..xpew.. bkn selalu kan , jd gune kn a pyg ade dgn sebaik mgkin..huhuhu


sekian dari ku




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...